اگر سؤالی در مورد سفارش خود دارید، خواهشمندیم ابتدا سؤالات و پاسخ‌های زیر را مطالعه نمایید و در صورتی که که پاسخ سؤالتان را نیافتید، آن را از طریق فرم تماس با ما و یا شماره تلفن های 09367232272 و یا 09142231227 با ما در میان بگذارید.
 
1- من محصولات مورد نظرم را به سبد خرید اضافه کرده‌ام، اما ایمیلی شامل صورتحساب برای من ارسال نشده است، چه کار کنم؟
پاسخ: به احتمال زیاد، شما بعد از اضافه کردن محصولات به سبد خرید، مراحل بعدی را طی نکرده‌اید. باید روی دکمه «ثبت سفارش» در بخش سبد خرید در بالای سایت کلیک کرده و مراحل را یک به یک طی کنید. 

اگر مراحل را طی کرده‌اید و ایمیلی ارسال نشده است، مبلغ سفارش را به یکی از شماره حساب‌های موجود در صفحه شماره حساب های سایت واریز نمایید و از طریق فرم تماس با ما شماره ارجاع یا شماره فیش را ارسال کنید تا سفارش شما ارسال شود. در صورتیکه مشکلی در این رابطه باشد با شما تماس خواهیم گرفت.
 
2- بعد از اینکه سفارشم را ثبت کردم و خرید را نهایی کردم، هزینه اش را چگونه پرداخت نمایم؟
توجه کنید که واریز وجه مربوط به سفارش‌هایی است که از نوع «پرداخت در هنگام تحویل» نباشند. برای سفارش نقدی، کافی است در سایت عضو شده، محصولات را به سبد خرید افزوده و بعد از اتمام خرید، یک ایمیل که همان صورتحساب شماست به ایمیل تان ارسال می‌شود.
پیشنهاد ما عضویت در سایت و پرداخت نقدی است، چرا که در این صورت هم از جوایز فروشگاه شامل تخفیف در خریدها و نیز برنامه معرفی دوستان و دریافت پاداش برای معرفی شان برخودار شده و هم اینکه ارسال بسته شما سریعتر از حالت پرداخت پستی خواهد بود.
در صورتیکه سفارشتان به صورت پرداخت در محل باشد نیازی به پرداخت وجه نیست، وجه مربوط به سفارش در هنگام مراجعه مامور پست به محل اقامتتان از شما دریافت خواهد شد.
 
3- من مبلغ سفارش را به شماره حساب فروشگاه واریز کرده‌ام، چطور شماره فیش را به شما اعلام کنم؟
شماره فیش را از طریق فرم تماس با ما با درج مشخصات خود و محصول سفارش داده شده وارد نمایید.
4- بیش از یک هفته گذشته است و سفارش من هنوز به دستم نرسیده است!
تأخیر در سفارش چندین دلیل می‌تواند داشته باشد:

- بیشترین تأخیرها به دلیل برگشت خوردن سفارش است. یعنی مامور پست به محل مراجعه کرده و کسی برای تحویل گرفتن بسته در محل حاضر نبوده است. یا اینکه آدرس را دقیق وارد نکرده‌اید یا اینکه پست منطقه شما به دلیل کم کاری مأمورد یا سردرگمی بسته را برگشت زده است. به هر حال، در این حالت با پست منطقه خود تماس گرفته و شماره سفارش را اعلام نمایید تا راهنمایی تان کنند.
- ممکن است چندین روز تعطیلی پشت سر هم وجود داشته باشد و پست تعطیل باشد.
- ممکن است منطقه شما از نظر پستی در منطقه دوردستی واقع شده باشد. (مثلاً روستایی در شهری بسیار دور)
در این حالت، پیشنهاد می‌کنیم کمی صبور باشید...

 

این لیست، به مرور و با توجه به سؤالات کاربران، به‌روز خواهد شد...
 
با تشکر؛
فروشگاه زبان پژوه